Yoga

Krachtige yoga lessen voor een sterker, leniger lichaam en minder stress in je lijf.

Onze yoga trainingen

EUR4
vinyasa yoga strength

Strengthen and Lengthen

In deze pittige 60 minuten yoga flow focussen we vooral op de achterzijde van het lichaam. De hamstrings worden goed gestretcht. De polsen en schouders worden flink aangepakt in deze les, mocht dit een zwakke plek voor jou zijn, neem dan even de tijd voor een extra opwarming voordat je de les begint. Rol je matje uit en let's go!

See more...

EUR4
vinyasa yoga

Go with the flow

In deze les ligt de focus op het flowen door de asana's heen. Na het openen van de liezen/heupen en achterkant van het lichaam verbind je verschillende houdingen met elkaar op een creatieve manier. Van triangle pose tot crow/frog pose, je komt van alles tegen. Adem in, adem uit en flow lekker mee.

See more...

EUR4
vinyasa yoga core

Core Strength

Een belangrijk onderdeel van yoga is een sterke core. Niet alleen in yoga is dit belangrijk, maar ook in het dagelijks leven. Een sterke core draagt bij aan een goede houding. In deze 60 minuten Vinyasa flow, ligt de focus op de core en schouders. Mocht je niet vaak op je handen steunen, zorg dan voor een korte warming-up voor de posen en schouders.

See more...

EUR4

Build Strength

In deze 60 minuten Vinyasa yoga flow, ligt de focus op de benen en het versterken van het onderlichaam. Luister naar je lichaam gedurende de flow. Wanneer iets ongemakkelijk voelt, voel je dan vrij om de houdingen aan te passen naar eigen invulling.

See more...

EUR4

Free Flow Yoga 1

Bij Free Flow Yoga wordt de kracht van asana’s in een creatieve flow gegoten. Het laat de vaste volgorde los en is daardoor veel vrijer. Oefening voor zowel lichaam als geest. Rol je mat uit, zorg voor ruimte om je heen en wees niet te veel gebonden aan je mat. Je mag hier van af bewegen.

Meer info

EUR4

Breath to it

In deze les flow ligt de focus op ademhaling, de hamstrings en flow je door verschillende houdingen heen. Een van deze houdingen is de eagle pose. Eagle pose is een leuke en uitdagende houding waarmee je je bovenlijf stretcht en je onderlijf sterker maakt. Enkele voordelen van deze pose zijn; het bevordert je bloedsdoorloop, stretcht je heupen, dijen, schouders en rug en helpt je je balans verbeteren.

Meer info

EUR4

Weekly reset

De beste manier om je kracht en flexibiliteit te verbeteren is door dit dagelijks te oefenen. Deze les is geschikt op meerdere keren in de week te herhalen. Door de vele openers in deze les komt opgeslagen spanning los, adem in en laat het gaan.

Meer info

EUR4

Strong and mobile

Deze mobiliteit vinyasa flow zorgt er voor dat je energiek en met een voldaan gevoel van je mat af stapt. Een verhoogde hartslag, lekker zweten en een reset voor je lichaam en geest.

Meer info

EUR4

Feel good flow

In deze vinyasa les flowen we op een rustig tempo door verschillende uitdagende houdingen heen, voel de connectie met elke pose. Een les voor verschillende niveaus. Luister naar je lichaam en geniet.

Meer info

EUR4

Lower body bliss

In deze les ligt de focus op de benen. Een uitdagende flow met afwisseling tussen balans, kracht en verschillende stretches. Ook de zonnegroet, een van de meest bekende yogaserie's komt voorbij. Dit is een typisch voorbeeld van een serie dynamische bewegingen waarbij de ademhaling centraal staat.

Meer info

EUR4

Morning Flow

In deze les gaan we door verschillende dynamische houdingen (asana's), een creatieve ochtend flow waarbij je alle kanten van je mat gaat zien. Een rustige maar krachtige yogales waarbij je je hartslag verhoogd en lekker gaat zweten. Een reset voor je lichaam en geest.

Meer info


Energie voor je workouts

Trainen geeft energie, maar het kost ook energie! Daarom is het belangrijk je energiehuishouding te voeden met de juiste voeding. Bekijk onze workout recepten waarmee je jouw lichaam weer van de juiste brandstof voorziet na een lekkere training.

Winkelwagen